سایت سرگرمی سبز

جدیدترین مطالب اینترنتی : عکس ، اس ام اس ، جوک ، مدل لباس

جدیدترین مطالب اینترنتی : عکس ، اس ام اس ، جوک ، مدل لباس

اشعار عاشقانه و عارفانه زیبا

يكشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۵۶ ق.ظ


اشعار عاشقانه و عارفانه زیبا


سلامتی رفیقی که وقتی بهش میگی دلم گرفته بیا بریم بیرون

فقط یک کلمه میگه “ساعت چند” ؟


اشعار عاشقانه و عارفانه زیبا


گذشتم ، گذشتی !

من از یک دنیا برای تو و تو از من برای …


اشعار عاشقانه و عارفانه زیبا


لبخند زدی بهار با آن آمد

یک باغ پر از نرگس و ریحان آمد

ای دست بلند آسمان در دستت

من نام تو را خواندم و باران آمد


اشعار عاشقانه و عارفانه زیبا


پروانه پشت پیله اش ، حس کرد راهی هست و رفت !

شاید به راه بسته هم ، باید امیدی بست و رفت !


اشعار عاشقانه و عارفانه زیبا


تا می خواهم از تو دل بکنم ، صبر می آید

چقدر دوست دارم این عطسه های زمستانی را


اشعار عاشقانه و عارفانه زیبا


گیتار زندگی همیشه شاد نمینوازد

اما دوستش بدار چون غمش هم خاطره میسازد


اشعار عاشقانه و عارفانه زیبا


چه سخت بر من گذشت …

آن لحظه ای که برایم آرزوی خوشبختی کردی . . .


اشعار عاشقانه و عارفانه زیبا


چرا کرم ترک دل نداریم ؟

یعنی پاشنه ی پا از دلمون مهمتره !

دلم داره میترکه


اشعار عاشقانه و عارفانه زیبا


سعی کن عاشق کسی بشی که اگه سرتو رو شونه هاش گذاشتیو خوابت برد

سرتو رو زمین نزاره !

اشعار عاشقانه

اشعار عاشقانه و عارفانه زیبا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۱۱
داود مشهدی

اشعار عاشقانه