سایت سرگرمی سبز

جدیدترین مطالب اینترنتی : عکس ، اس ام اس ، جوک ، مدل لباس

جدیدترین مطالب اینترنتی : عکس ، اس ام اس ، جوک ، مدل لباس

شعر عاشقانه و با احساس

يكشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۳، ۰۲:۲۰ ب.ظ


شعر عاشقانه و با احساس


تنهایی همین است ، تکرار نامنظم من بی تو

بی آنکه بدانی برای تو نفس می کشم


شعر عاشقانه و با احساس


ماه در روی کسی غیر تو دیدن ممنوع / ناز چشم کسی جز تو خریدن ممنوع

تابلویی بر سر دروازه ی قلبم زده ام / که ورود احدی جز تو اکیدا ممنوع


شعر عاشقانه و با احساس


تو که سرد می شوی

من از دهن می افتم


شعر عاشقانه و با احساس


دلم تنگ است اما هنوز تو در آن جا می شوی ، چقدر ابعاد بودنت عجیب است


شعر عاشقانه و با احساس


پیاز هم که خرد میکنی برایش اشک میریزی

از پیاز هم کمتر بودم ، مرا خرد کردی و خندیدی


شعر عاشقانه و با احساس


در خاطری که ” تویی ” دیگران فراموشند

بگذار در گوشت بگویم

 “میخواهمت”

این خلاصه ی ، تمام حرفای عاشقانه دنیاست


شعر عاشقانه و با احساس


اندازه دوست داشتن مهم نیست ٬ کیفیتش مهمه

همیشه یک دونه دوست داشته باشیم ولی مـردونه


شعر عاشقانه و با احساس


سخت میترسیدم از اینکه

من از نژاد شیشه باشم و شکستنی

او از نژاد جاده باشد و رفتنی

آری روزها گذشت ، همان شد ، او رفت ، من شکستم


شعر عاشقانه و با احساس


من بهانه میگیرم و تو دهانم را

با یک “بــــــــوســــه” ببند


شعر عاشقانه و با احساس


ابرها به آسمان تکیه می کنند

درختان به زمین

و انسان ها به مهربانی هم

تقدیم به سرزمین مهربانی خودم


شعر عاشقانه و با احساس


به یک “هستم”

به یک “نترس”

به یک “نوازش”

به یک “آغوش”

به یک “دوستت دارم”

خلاصه بگویم به “تو”

نیازمندم

شعر عاشقانه

شعر عاشقانه و با احساس


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۲۷
داود مشهدی

شعر عاشقانه