سایت سرگرمی سبز

جدیدترین مطالب اینترنتی : عکس ، اس ام اس ، جوک ، مدل لباس

جدیدترین مطالب اینترنتی : عکس ، اس ام اس ، جوک ، مدل لباس

اشعار زیبای فروغ فرخزاد

چهارشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۲۴ ب.ظ


اشعار زیبای فروغ فرخزاد


پشت شیشه برف می بارد

پشت شیشه برف می بارد

در سکوت سینه ام دستی

دانه اندوه می کارد


اشعار زیبای فروغ فرخزاد


مو سپید آخر شدی ای برف

تا سرانجامم چنین دیدی

در دلم بارید … ای افسوس

بر سر گورم نباریدی


اشعار زیبای فروغ فرخزاد


چون نهالی سست می لرزد

روحم از سرمای تنهائی

می خزد در ظلمت قلبم

وحشت دنیای تنهائی


اشعار زیبای فروغ فرخزاد


دیگرم گرمی نمی بخشی

عشق، ای خورشید یخ بسته

سینه ام صحرای نومیدیست

خسته ام، از عشق هم خسته


اشعار زیبای فروغ فرخزاد


غنچه شوق تو هم خشکید

شعر، ای شیطان افسونکار

عاقبت زین خواب دردآلود

جان من بیدار شد، بیدار


اشعار زیبای فروغ فرخزاد


بعد از او بر هر چه رو کردم

دیدم افسون سرابی بود

آنچه می گشتم به دنبالش

وای بر من، نقش خوابی بود


اشعار زیبای فروغ فرخزاد


ای خدا … بر روی من بگشای

لحظه ای درهای دوزخ را

تا به کی در دل نهان سازم

حسرت گرمای دوزخ را؟


اشعار زیبای فروغ فرخزاد


دیدم ای بس آفتابی را

کاو پیاپی در غروب افسرد

آفتاب بی غروب من!

ای دیغا، درجنوب! افسرد


اشعار زیبای فروغ فرخزاد


بعد از او دیگر چه می جویم؟

بعد از او دیگر چه می پایم؟

اشک سردی تا بیفشانم

گور گرمی تا بیاسایم

پشت شیشه برف می بارد

اشعار زیبای فروغ فرخزاد

اشعار زیبای فروغ فرخزاد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۲۶