سایت سرگرمی سبز

جدیدترین مطالب اینترنتی : عکس ، اس ام اس ، جوک ، مدل لباس

جدیدترین مطالب اینترنتی : عکس ، اس ام اس ، جوک ، مدل لباس

اس ام اس بوسه احساسی

سه شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۳، ۰۳:۱۶ ب.ظ


اس ام اس بوسه احساسی


کاش فراموشت می‌کردم

با عبورِ هر نفس در ازدحامِ خاطره‌ی لب‌ها

از ول وله‌ی بوسه و مکث


اس ام اس بوسه احساسی


فنجان چای توام

ببین چگونه قند در دلم آب می شود به شوق لبت


اس ام اس بوسه احساسی


درست وســـــط پیشــــانـــی ات

می شـــود قبلـــــه گــاه لب هــای مــــــن

بـــــــوسه هــایـــــم را همان جــا حوالـــــه می کنـــــم


اس ام اس بوسه احساسی


بخــواب تــا نگــاهــت کنــم

و بــرای هــر نفــس تــو

بــوســه‌ای بنشــانــم بــه طعــم

هــر چــه تــو بخــواهــی


اس ام اس بوسه احساسی


مرا ببوس

نه یک بار که هزار بار

بگذار آوازه عشقمان چنان در شهر بپیچد که روسیاه شوند

آنها که بر سر جداییمان شرط بسته اند


اس ام اس بوسه احساسی


از جـــایِ بـــوسـه هــایِ تـــو

بــر شـــانـه هــایــــم خـــورشیـد بــــالا مـی آیــــد


اس ام اس بوسه احساسی


هیچ دانی که در این خلوت بیرنگ سکوت

اگر از داغ بوسه های تو یادی نکنم میمیرم


اس ام اس بوسه احساسی


من نه آنم که روم جز تو پی یار دگر

یا بجز تو شوم طالب بوسه از یار دگر


اس ام اس بوسه احساسی


آمدم تا مست و مدهوشت کنم اما نشد

عاشقانه تکیه بر دوشت کنم اما نشد

آمدم تا از سر دلتنگی ام گریه تلخی در آغوشت کنم اما نشد

نازنینم یاد تو هرگز نرفت از خاطرم سعی کردم فراموشت کنم اما نشد

اس ام اس بوسه

اس ام اس بوسه احساسی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۲۷
داود مشهدی

اس ام اس بوسه