سایت سرگرمی سبز

جدیدترین مطالب اینترنتی : عکس ، اس ام اس ، جوک ، مدل لباس

جدیدترین مطالب اینترنتی : عکس ، اس ام اس ، جوک ، مدل لباس

دل نوشته

پنجشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۱۳ ق.ظ


دل نوشته


چنان ﭼﻮﺑﯽ ﺩﺭ ﺁﺳﺘﯿﻨﻢ ﮐﺮﺩ ﺭﻭﺯﮔﺎﺭ

که ﻣﻌﻨﺎﯼ ﺳﮑﻮﺕ ﺗﻠﺦ ﻣﺘﺮﺳﮏ ﺭﺍ ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ …


دل نوشته


هر صبح که سپیده سلام می دهد

یا کریم ها به پنجره ی اتاقم سر می زنند

چه مانوس شده ایم ما !

من منتظر صدای بالشان ، آنها مشتاق سفره ی نانشان

حیران مانده ام !!!

کجا بالهایت بسته شد

که دیگر به انتظار دلم مشتاقانه سر نزدی ؟؟؟


دل نوشته


کسی چه می داند ؟

شاید روزی بیاید که حال من هم خوب شود

هوا خوب شود ، عشق خوب شود و تو خوب من شوی !


دل نوشته


کاش میدانستی هوایت که به سرم می زند

دیگر در هیچ هوایی نمی توانم نفس بکشم !

عجب نفسگیر است هوای بی تو ؟!


دل نوشته


نگاه تو تلخ

اشک های من شور

یادت شیرین

زندگی بامزه ای دارم !


دل نوشته


برای من همانقدر که خواستنی هستی

دست نیافتنی هم هستی !


دل نوشته


بی خیال خیالت میشوم

همان خیالی که هیچوقت سهم من نبود !


دل نوشته


سخته واسه خوشبخت شدن کسی دعا کنی

که یه روز واسه خوشبخت کردنت قسم میخورد !


دل نوشته


گفتند فراموشت کنم

اما به یاد آوردنت هر روز

درد آورترین شکل فراموشیست !


دل نوشته


در تمام داروخانه ها موجود است

نرم کننده موی سر

نرم کننده پوست دست

کاش میشد برای نرم کردن دل تو هم نسخه ای گرفت !

دل نوشته

دل نوشته

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۲۲
داود مشهدی

دل نوشته