سایت سرگرمی سبز

جدیدترین مطالب اینترنتی : عکس ، اس ام اس ، جوک ، مدل لباس

جدیدترین مطالب اینترنتی : عکس ، اس ام اس ، جوک ، مدل لباس

جوک بی ادبی و قشنگ

چهارشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۳، ۰۲:۴۲ ب.ظ


جوک بی ادبی و قشنگ


حالا big like رو میشه قبول کرد

nice pic رو هم میشه یه جورایی پذیرفت

اما nice like رو کجای دلم بذارم ؟!


جوک بی ادبی و قشنگ


ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﻟﺬﺗﻰ ﮐﻪ ﺗﻮﯼ ﺩﻧﯿﺎ ﻫﺴﺖ

ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ ﺑﺪﻭﻧﻰ ﯾﻪ ﻧﻔﺮ ﺧﯿﻠﯽ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻩ

ﺍﻟﺒﺘﻪ ﻣﻨﻮ ﮐﻪ ﮐﺴﻰ ﺩﻭﺱ ﻧﺪﺍﺭﻩ ، فقط ﺩﺭ ﺣﺪ ﺗﺌﻮﺭﯼ ﻋﺮﺽ ﮐﺮﺩﻡ !


جوک بی ادبی و قشنگ


یکی از تخصصهای خانمها اینه که

با یک پراید هاچ بک میتونن یه اتوبان شیش بانده رو بند بیارن

از نحوه کار اطلاعی در دست نیست چون خودشون بلدن فقط !


جوک بی ادبی و قشنگ


اگر فکر میکنید با یک لبخند میتونید کسی رو خوشحال کنید

ازش دریغ کنید دور هم بخندیم


جوک بی ادبی و قشنگ


من یه سوالی ذهنمو درگیر کرده با این مضمون که :

با گوشی سامسونگ هم میشه جلو آینه عکس گرفت ؟

یا فقط باید آیفون باشه ؟


جوک بی ادبی و قشنگ


به پسته ها بگید

اگه چیز خنده داری هست بگن گردوها هم بخندن !

والا با این آجیلاشون …


جوک بی ادبی و قشنگ


پسر است دیگر

گاهی دلش میخواهد عشقش فقط مال خودش باشد

ولی خودش مال همه باشد !


جوک بی ادبی و قشنگ


ایرانسل ساعت ۷ صبح :

تنها با ۵۰۰تومان برنده خودروی بی ام و باشید

ایرانسل ساعت ۲ ظهر :

تنها با ۲۵۰تومان از تیم محبوبتان حمایت کنید

ایرانسل ساعت ۱۲ شب :

شما یک آهنگ پیشواز رایگان برنده شدید

هنوز دیر نیست برای شرکت در قرعه کشی

تنها با ۱۰۰ تومان !

ایرانسل ساعت ۴ صبح :

رفاقتی به من بگو با اون ۵۰۰۰ تومنی که امروز از بابات گرفتی میخوای چیکار کنی ؟!


جوک بی ادبی و قشنگ


زن باس از خونه باباش که میاد از مچ تا کتف النگو داشته باشه

تا مردش هی بفروشه بزنه به یه زخمی !


جوک بی ادبی و قشنگ


ﺑﻪ مخاطب خاصم ﻣﯿﮕﻢ

ﭼﻨﺪ ﺭﻭﺯﻩ ﯾﻪ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻣﺰﺍﺣﻤﻢ ﻣﯿﺸﻪ ، چیکار کنم ؟

ﻣﯿﮕﻪ ﻋﮑﺴﺘﻮ ﺑﺮﺍﺵ ﺑﻔﺮﺳﺖ ﺩﯾﮕﻪ ﻫﯿﭽﯽ ﻧﻤﯿﮕﻪ !

من

بازم من

و باز هم من

اصلا خاک بر سر من  !

جوک بی ادبی

جوک بی ادبی و قشنگ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۳۰
داود مشهدی

جوک بی ادبی