سایت سرگرمی سبز

جدیدترین مطالب اینترنتی : عکس ، اس ام اس ، جوک ، مدل لباس

جدیدترین مطالب اینترنتی : عکس ، اس ام اس ، جوک ، مدل لباس

جملات عاشقانه و اس ام اس

پنجشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۰۳:۲۸ ب.ظ


جملات عاشقانه و اس ام اس


“منی” که کنارش “تو” نباشی ، “تومنی” نمی ارزد . . .


جملات عاشقانه و اس ام اس


من

تو

او

ما

حتی بین ضمایر هم او بین ما فاصله انداخته !


جملات عاشقانه و اس ام اس


قلبم راعصب کشى کردم!

دیگرن ازسردى نگاهى میلرزد ن ازگرمى آغوشى میتپد . . .


جملات عاشقانه و اس ام اس


مرا که هیچ مقصدی به نامم…و هیچ چشمی در انتظارم نیست را ببخشید

که با بودنم ترافیک کرده ام . . .


جملات عاشقانه و اس ام اس


قدیم ندیما گفتن : برای کسی بمیر که برات تب کنه !

قدیمیا چه پر توقع بودن !

من برات میمیرم ، خدا نکنه تو تب کنی


جملات عاشقانه و اس ام اس


بزرگترین روانشناسان دنیایند

دو چشمت !!

این قدر که

امیدوارم می کنند

به زندگی . . .


جملات عاشقانه و اس ام اس


جان فدای آن که یادم میکند / یاد او هر روزه شادم میکند

مهربانی های او شیرین شکر / با مرامش کیش و ماتم میکند . . .


جملات عاشقانه و اس ام اس


اغلب فکر میکنیم اینکه یاد کسی هستیم

و با خاطره ی کسی زندگی می کنیم ، منتی است بر گردن او

غافل از اینکه اگر یاد کسی هستیم

این هنر اوست ، نه هنر ما . . .


جملات عاشقانه و اس ام اس


سلام به اون عزیزی که ، فاصله ها باهاش دارم

تو دفتر خاطره هام ، خاطره ها باهاش دارم

آرزوی دیدن اون ، صورت زیباشو دارم

آخر حرفمم اینه هرجا باشه دوسش دارم


جملات عاشقانه و اس ام اس


یه “دوستت دارم”هایی هم هست …میدونی دروغه ها …

ولی قلبت واسه باورش به عقلت التماس میکنه …!

جملات عاشقانه

جملات عاشقانه و اس ام اس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۲۴
داود مشهدی

جملات عاشقانه