سایت سرگرمی سبز

جدیدترین مطالب اینترنتی : عکس ، اس ام اس ، جوک ، مدل لباس

جدیدترین مطالب اینترنتی : عکس ، اس ام اس ، جوک ، مدل لباس

اشعار عاشقانه و پر محتوا

سه شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۳، ۰۱:۲۴ ب.ظ


اشعار عاشقانه و پر محتوا


عطر تو توی دستمه ، دست من روی بالشم

بالشم جای خالیتو ، من پر از عشقو خواهشم

عکس تو روی قلبمه،قلب من پره التماس

ضربه هاش توی سینه مو ، منتظر واسه یک تماس . . .


اشعار عاشقانه و پر محتوا


یه وقتــــــایی هست که جواب همه نگرانیـــات و دلتنگیات

میشــه یه جمله

که میکوبن تو صورتــــت

“بهم گیر نـــــــده، حوصله ندارم “…


اشعار عاشقانه و پر محتوا


دلــــم به حال “مــا” می سوزد ، که “من و تو”

خیلی وقت است تنهایش گذاشته ایم . . .


اشعار عاشقانه و پر محتوا


من تو را دوست دارم

تو مرا دوست نداری

باشد ولی

من به “دوست” مشترک مان

حسودی ام می شود . . .


اشعار عاشقانه و پر محتوا


آدم باید عین مرسوله پستی سفارشی باشه
یکی باشه همیشه تحویلش بگیره ، بگیرتش تو بغل
امضا هم بده که تحویل گرفته شده و پس گرفته نمی شود !


اشعار عاشقانه و پر محتوا


مشتی آب از کف دریا بردار

مشتی خاک از کویر

قلبی دیگر قالب بزن

و در سینه ام تعبیه کن

برای عشق تو

“یک قلب کافی نیست !“


اشعار عاشقانه و پر محتوا


فاصله تان را با آدم ها رعایت کنید؛

آدم ها یکدفه می زنند روی ترمز؛

و آن وقت شما مقصری …!


اشعار عاشقانه و پر محتوا


دلم می خواهد

زندگی ام را

موقت بدهم دست یک آدم دیگر

بگویم تو بازی کن

تا من برگردم نبآزیآ :|


اشعار عاشقانه و پر محتوا


طعم لبهای تو شاید جزو چهار مزه ی اصلی نباشه

اما

اصلی ترین مزه های زندگیه !


اشعار عاشقانه و پر محتوا


شبها وقتی می خوای بخوابی میبینی

کسی رو نداری که بهت فکر کنه !

اینجاست که میفهمی برخلاف شلوغیه درونت ، چقدر تنهایی . . .


اشعار عاشقانه و پر محتوا


رو بعضی ها باید برچسب زد :

تست شد ، آدم نیست . . . !

اشعار عاشقانه

اشعار عاشقانه و پر محتوا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۲۲
داود مشهدی

اشعار عاشقانه