سایت سرگرمی سبز

جدیدترین مطالب اینترنتی : عکس ، اس ام اس ، جوک ، مدل لباس

جدیدترین مطالب اینترنتی : عکس ، اس ام اس ، جوک ، مدل لباس

اس ام اس تبریک تولد

پنجشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۳، ۰۶:۰۵ ب.ظ



اس ام اس تبریک تولد



جای هیچکس را هیچکس نمی تواند پُر کند

تولدت مبارک !


اس ام اس تبریک تولد


سالروز زمینی شدنت مبارک

راستی از ونوس و مریخ چه خبر ؟


اس ام اس تبریک تولد


در شب های خوشبختی تو

سهم من تنهایی است و در دل من اما فقط آرزوی توست …

تولدت مبارک !


اس ام اس تبریک تولد


همیشه به قداست چشم های تو ایمان دارم

چه کسی چشم های تو را رنگ کرده است ؟

چند وقت دیگر گیتی تواند چون تویی خلق کند ؟

فرشته ای در قالب یک انسان !

فقط ساده می توانم بگویم تولدت مبارک


اس ام اس تبریک تولد


میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که می توان با آن به رنج های زندگی هم دل بست

و در میان این روزهای شتابزده عاشقانه تر زیست …

میلاد تو معراج دست های من است

وقتی که عاشقانه تولدت را شکر می گویم !


اس ام اس تبریک تولد


روزی که به دنیا آمدی هرگز نمی دانستی زمانی خواهد رسید که

آرامش بخش روح و روان کسی می شوی که با  تو دنیا برایش زیباتر است !

بهانه ی آرامشم تولدت مبارک …


اس ام اس تبریک تولد


و تو در هیاهو چه شادمانه خاموش کردی

آخرین شمع را و من در سکوت چه عاشقانه گفتم تولدت مبارک

اس ام اس تبریک تولد

اس ام اس تبریک تولد


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۱۷