سایت سرگرمی سبز

جدیدترین مطالب اینترنتی : عکس ، اس ام اس ، جوک ، مدل لباس

جدیدترین مطالب اینترنتی : عکس ، اس ام اس ، جوک ، مدل لباس

اس ام اس های تنهایی

پنجشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۵۸ ب.ظ


اس ام اس های تنهایی


می دونست دلم اسیره ولی رفت

می دونست گریه ام می گیره ولی رفت

می دونست تنهایی سخته ، می دونست

می تونست باهام بمونه ، نتونست

می دونست دلم شکسته ولی رفت

غم اون تو دل نشسته ولی رفت


اس ام اس های تنهایی


تو دنیایی که جای آرزوهاست

کسی جز تو منو عاشق نمیخواد

بیا تا تکیه گاه من تو باشی

دلم مثل خودت تنهای تنهاست


اس ام اس های تنهایی


آدمهای خوب از یاد نمیرن  از دل نمیرن از ذهن نمیرن

ولی زودتر از اینکه فکرش رو بکنی از پیشت میرن


اس ام اس های تنهایی


می خوابم تا فراموش کنم

رفته ای ولی صبح تنهایی بیدارم می کند


اس ام اس های تنهایی


می زند باران نفرت بر پشت شیشه

حکم قلبم را نوشتن تنهایی تا به همیشه


اس ام اس های تنهایی


من و تو چشمان یک صورتیم

با همیم و چه تنهاییم !


اس ام اس های تنهایی


میزنم کبریت بر تنهایی ام

تا بسوزد ریشه بیتابی ام

میروم تا هر چه غم پارو کنم

خانه ام را باز هم جارو کنم


اس ام اس های تنهایی


من بودم و تنهایی و خاطره‏ی تو

کسی آمد ، مرا برد ، تنهایی ام را گرفت ولی خاطره ات باقی ماند


اس ام اس های تنهایی


برف می‏بارد

به آخر خیابان رسیده ‏ام

پشت سرم را نگاه می‏ کنم و رد پای تنهایی ام را می ببینم

که از دوردست ها شروع شده است


اس ام اس های تنهایی


به نام خالقی که تنهاست

ولی تنهایی را برای مخلوقاتش نمی پسندد

اس ام اس های تنهایی

اس ام اس های تنهایی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۲۰