سایت سرگرمی سبز

جدیدترین مطالب اینترنتی : عکس ، اس ام اس ، جوک ، مدل لباس

جدیدترین مطالب اینترنتی : عکس ، اس ام اس ، جوک ، مدل لباس

اس ام اس حسرت خوردن

دوشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۲۵ ق.ظ


اس ام اس حسرت خوردن


نگران نباش

من میدانم چگونه

با حسرت نبودنت تا کنم

فقط برایم بنویس

هنوز میخندی


اس ام اس حسرت خوردن


بساط کرده ام و تمام نداشته هایم را به حراج گذاشته ام

بی انصاف چانه نزن

حسرت هایم به قیمت عمرم تمام شده


اس ام اس حسرت خوردن


من به تنهایی یک چلچله در کنج قفس

بند ، بندم همه در حسرت یک پرواز است

من به پرواز نمی اندیشم، به تو می اندیشم

که زیباتر از اندیشه یک پرواز است


اس ام اس حسرت خوردن


چه فصل غم انگیزی …

دنبال یک اتاق خالی

که موزیک گوش کنیم

و چایی بخوریم

و حسرت

همین


اس ام اس حسرت خوردن


امشب از دفتر عمرم صفحاتی خواندم

چون به نام تو رسیدم لحظاتی ماندم

همه ی دفتر عمرم ورقی بیش نبود

همه در دفتر من حسرت دیدار تو بود


اس ام اس حسرت خوردن


پرسید میخوری یا میبری

من گرسنه جواب دادم میخورم

چه می دانستم حسرت ها را میخورند و لذت ها را میبرند


اس ام اس حسرت خوردن


عشق یعنى شب نخفتن تاسحر

عشق یعنى سجده ها با چشم تر

عشق یعنى سربه دار آویختن

عشق یعنى اشک حسرت ریختن

عشق یعنى سوختن یاساختن

عشق یعنى زندگى را باختن


اس ام اس حسرت خوردن


همه در حسرت یک پروازند من به پرواز نمی اندیشم

به تو می اندیشم که تو زیبا تر از اندیشه هر پروازی


اس ام اس حسرت خوردن


یکی در آرزوی دیدن توست

یکی در حسرت بوسیدن توست

ولی من ساده و بی ادعایم

تمام هستیم خندیدن توست

اس ام اس حسرت

اس ام اس حسرت خوردن

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۲۶
داود مشهدی

اس ام اس حسرت