سایت سرگرمی سبز

جدیدترین مطالب اینترنتی : عکس ، اس ام اس ، جوک ، مدل لباس

جدیدترین مطالب اینترنتی : عکس ، اس ام اس ، جوک ، مدل لباس

جک های جدید

سه شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۳، ۰۳:۰۴ ب.ظ


جک های جدید


مورد داشتیم طرف تو گوشیش

اسم مامانشو بیا خونه سیو کرده !


جک های جدید


رفیقم رفته دانشگاه کیش

می گم چطوریه؟

می گه حاجی اینجا با یه سری ماشین هایی بچه ها میان دانشگاه

که من تو نید فور اسپید پولم بهشون نمی رسه !


جک های جدید


ﯾﻪ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﺑﺪﻭﻥ ﻭﺣﺸﯽ ﺑﺎﺯﯼ که رابطه نیس

با مُتَکا بزنی لهش کنی ﺑﺪﻭﯾﯽ دنبالش

ﺁﺧﺮ ﺳﺮ ﻫﻢ ﺍﺯ ﭘﻨﺠﺮﻩ ﭘﺮﺗﺶ ﮐﻨﯽ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﮐﺼﺎﻓﺖِ ﺩﻭﺱ ﺩﺍﺷﺘﻨﯽ ﺭﻭ


جک های جدید


اونجا که قمیشی میگه :

هرگز نخواستم که تورو با کسی قسمت بکنم

آدم فکر می کنه با ته دیگ ماکارانیه !


جک های جدید


تو این فیلما دیدین وقتی از خواب پا می شن چقد تمیز و مرتبن!

خیلی تلاش کردم منم یبار اون جوری از خواب پا شم

ولی هر وقت پا میشم تو آینه خودمو میبینم

شبیه سرخ پوستای آدمخوار جنوب غربی آمریکای مرکزی شدم !


جک های جدید


به بعضیام باید گفت فاز خود را با رسم شکل توضیح دهید …

والا به خدا


جک های جدید


میدونم دیگه پس فردا که بابا شدم

احترام فرزند واجب است به فرزندان خود نیکی کنید

که بهشت زیر پای فرزندان است

تازه رضایتشونم باید جلب کنیم کصافطارو


جک های جدید


ﻋﺰﯾﺰﻡ ﭼﺘﻪ؟

ﺳﺮﺩت شده؟

ﻣﯽ ﺧﻮﺍﯼ ﺑﯿﺎﯾﯽ ﺑﻐﻠﻢ؟

(گفتگوی ﺩﯾﺸﺐ من با متکام)


جک های جدید


طریقه جمع آوری زیرسیگاری چپ شده درمنزل مجردی:

1- قطعات درشت را با دست بردارید

2- درجهت خلاف خواب قالی بکشید تاخاکسترها پخشوپلا شوند

3- قالی تمیزاست!


جک های جدید


اددا بابا دد
ای ی ی ی
قاقا
ا ا ا ا ا

ببخشید، گوشیم دست بچه بود!

جک

جک های جدید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۲۰
داود مشهدی

جک