سایت سرگرمی سبز

جدیدترین مطالب اینترنتی : عکس ، اس ام اس ، جوک ، مدل لباس

جدیدترین مطالب اینترنتی : عکس ، اس ام اس ، جوک ، مدل لباس

جملات عاشقانه و زیبا

سه شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۳، ۰۳:۴۲ ب.ظ


جملات عاشقانه و زیبا


ساعت نشدم پشت به دیوار کنم

خود را به دقیقه ها گرفتار کنم

ساعت شده ام که دوستت دارم را

هر ثانیه در گوش تو تکرار کنم


جملات عاشقانه و زیبا


نفس مصنوعی یعنی :

انسان ها عموما دو دسته اند :

تـــو و بقـیـه …


جملات عاشقانه و زیبا


دوست داشتن که شاخ و دم ندارد !

اگر داشت ، من دیو کوچکی بودم که عاشقانه تو را دوست دارد …


جملات عاشقانه و زیبا


دوست دارم بدانم دوست داشتن را چگونه دوست داری

تا دوستت بدارم آنگونه که تو دوست داری …


جملات عاشقانه و زیبا


دنیام دستای توئه که توی دستای منه …


جملات عاشقانه و زیبا


من از نزدیکی دشت محبت نردبانی کرده ام پیدا

که تا قصر خدا هم پلکان دارد …

در آنجا دست هایم را به سویش با تمنا باز کردم

برایت بهترین را آرزو کردم …


جملات عاشقانه و زیبا


تنها پرانتزی که دوست ندارم بسته شود

لبان توست وقتی می خندی …


جملات عاشقانه و زیبا


مرا ببخش

اگر به تو پیله کرده ام

قدری طاقت بیاوری پروانه ات می شوم …


جملات عاشقانه و زیبا


دوری اگه هزارتا عیب داره ، به جاش یه خوبی داره …

می فهمی یه نفر چقدر دوستت داره …

فهمیدی چقدر دوستت دارم ؟

جملات عاشقانه و زیبا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۱۳
داود مشهدی

جملات عاشقانه