سایت سرگرمی سبز

جدیدترین مطالب اینترنتی : عکس ، اس ام اس ، جوک ، مدل لباس

جدیدترین مطالب اینترنتی : عکس ، اس ام اس ، جوک ، مدل لباس

جملات عاشقانه

سه شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۳، ۰۳:۰۰ ب.ظ


جملات عاشقانه


دوست داشتنت بزرگترین نعمت دنیاست

مرا شاد میکند و لبخند را به دنیایم هدیه میکند

حتی این روزها گاهی پرواز می کنم

من این دوست داشتن را بیشتر از هر چیز در این دنیا دوست دارم


جملات عاشقانه


احتیاجی به تسبیح نیست

دستانت را که به من بدهی با انگشتانت ذکر “دوست داشتن” می دهم


جملات عاشقانه


زندگی می کنم و برایش دلیل هم دارم :

دوست داشتن تــــــــــــــــــــــو …


جملات عاشقانه


و چه انتظار بزرگی است

اینکه بدانی پشت هر “دوستت دارم”

چقد دوستت دارم…!


جملات عاشقانه


دوست داشتن یعنی وقتی میــــدونه…

رو چیزی حساسی یا از کاری بدت میـــاد…

حواسش هست که ناراحتت نکنه…

دوست داشتن یعنی همین…


جملات عاشقانه


گوش تلفن کر

“دوستت دارم ” را امشب

در گوش خودت خواهم گفت . . .


جملات عاشقانه


به یک “نترس”

به یک “نوازش”

به یک “آغوش”

به یک “دوستت دارم”

خلاصه بگویم به “تو” نیازمندم


جملات عاشقانه


و من هنوز تو را مثل “تمام شد”

مشق شبم دوست دارم …


جملات عاشقانه


از من نپرس چقدر دوستت دارم ،

اینجا در قلب من حد و مرزی برای حضور تو نیست . . .


جملات عاشقانه


باران بند آمد

ولی نبودن تو همچنان می بارد

باران بند آمد

ولی دوست داشتن تو بند نمی آید . . .

جملات عاشقانه

جملات عاشقانه


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۱۳
داود مشهدی

جملات عاشقانه